Gum Arabic Al-Manna Di Kedai Cermin Mata Rosmadi Optometrist Kubang Kerian

stokis gum arabic, almanna, gum arabic, gum arabic food, gum arabic travel, gum arabic kota bharu, gum arabic kelantan, gum arabic malaysia,

Rosmadi Optometrist Sdn. Bhd. Merupakan Klinik Optik Milik Bumiputera


Rosmadi Optometrist Sdn. Bhd. melalui tag line menarik 'Hargailah Anugerah Penglihatan Anda' menjadi antara klinik optik pilihan kami di @gumarabicfood dan orang ramai untuk melakukan pemeriksaan penglihatan, pemeriksaan cermin mata dan khidmat nasihat dari perunding penjagaan mata di sini.

Klinik optik yang dimiliki bumiputera ini telah berkembang kepada 8 premis di seluruh Kelantan. Rosmadi Optometrist menyediakan perkhidmatan menarik untuk pelanggan membuat pemeriksaan, pilihan cermin mata yang menarik dan tawaran harga yang berpatutan.

Cawangan Rosmadi Optometrist Di Kubang Kerian


Wakil @gumarabicfood  telah berkunjung ke salah satu cawangan Rosmadi Optometrist di Kubang Kerian untuk membuat pemeriksaan penglihatan dan menempah cemin mata baharu di klinik optik yang berdekatan dengan Hospital Universiti Sains Malaysia (HUSM) Kubang Kerian.

Pemeriksaan Tahap Penglihatan Dan Pemeriksaan Cermin Mata Di Rosmadi Optometrist


Pemeriksaan mata dibuat di bilik pemeriksaan sebaik saja berbual dan mendapatkan khidmat nasihat melalui perunding di Rosmadi Optometrist. Pemeriksaan penglihatan dibuat dari mata kanan diikuti mata sebelah kiri untuk mengetahui jarak penglihatan yang diperolehi dan tahap kesilauan antara kedua belah mata.

Pemeriksaan cermin mata juga dilakukan untuk mengetahui jumlah jarak penglihatan yang digunakan pada cermin mata yang telah digunakan. Tahap kesilauan juga dapat dikenal pasti melalui pemeriksaan pada kanta cermin mata tersebut.

Wakil @gumarabicfood telah menempah cermin mata jenis SUONI eyewear dengan mengambil kira ukuran muka, kekemasan dan warna pilihan selain jarak pada kanta yang telah dipersetujui bersama perunding di Rosmadi Optometrist. Perunding di Rosmadi Optometrist juga memberikan cermin hitam (cover) secara percuma untuk kegunaan ketika cuaca panas dan silau.

Cawangan Rosmadi Optometrist Di Seluruh Kelantan

Rosmadi Optometrist Sdn. Bhd. mempunyai 8 buah premis cawangan termasuk sebuah premis ibu pejabat di bangunan MAIK Jalan Tok Hakim, Kota Bharu Kelantan. Selain itu 7 buah lagi cawangan klinik optik Rosmadi Optometrist seperti berikut.
  1. Rosmadi Optometrist Cawangan Pintu Pong, Kota Bharu.
    Tel : 09-7474655
  2. Rosmadi Optometrist Cawangan Wakaf Che Yeh.
    Tel : 09-7448655
  3. Rosmadi Optometrist Cawangan Kubang Kerian.
    Tel : 09-7644655
     
  4. Rosmadi Optometrist Cawangan Jelawat, Bachok.
    Tel : 09-7781655
  5. Rosmadi Optometrist Cawangan Kok Lanas, Machang.
    Tel : 013-939
    4655
  6. Rosmadi Optometrist Cawangan Pasir Mas.Tel : 09-7900132
  7. Rosmadi Optometrist Cawangan Tanah Merah.
    Tel : 09-9554342

Alamat Ibu Pejabat Rosmadi Optometrist Sdn. Bhd.

ROSMADI OPTOMETRIST SDN BHD
PT 135 Tkt Bawah Bangunan MAIk
Jln Tok Hakim 15000 K.Bharu, Kelantan.
Tel : 09-7444655 Fax : 09-7484655
Rosmadi Optometrist di Facebook Page

Kami di @gumarabicfood mencadangkan kepada anda perkhidmatan menarik untuk pemeriksaan penglihatan, cermin mata dan khidmat nasihat  di klinik optik Rosmadi Optomestrist. Kunjungi Rosmadi Optometrist di cawangan berdekatan dengan anda.


 #gumarabicalmanna #gumarabicfood #almanna #gumarabic #getaharab #travel #checkin
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan