Gum Arabic Al-Manna Di Kompleks Balai Islam Lundang

stokis gum arabic, almanna, gum arabic, gum arabic food, gum   arabic travel, gum arabic kota bharu, gum arabic kelantan, gum arabic   malaysia,

Dewan Pejabat MAIK Pilihan Konvokesyen KIAS


Beberapa tahun lalu kami di @gumarabicfood pernah menghadiri majlis pengenalan sempena kemasukan pelajar baru KIAS di dewan Yayasan Islam Kelantan (YIK). Majlis tahunan ini sering mendapat penyertaan yang memberangsangkan di kalangan ibu bapa dan keluarga penuntut Kolej Islam Antarabangsa Sultan Ismail Petra (KIAS).

Istiadat Konvokesyen KIAS


Kali ini berpeluang pula untuk mengikuti acara yang penuh bersejarah iaitu majlis Istiadat Konvokesyen KIAS Kali Ke - 18 yang telah diadakan di dewan pejabat Majlis Agama Islam Dan Adat Istiadat Melayu Kelantan (MAIK) di Kompleks Balai Islam Lundang. 

Sejarah Kompleks Balai Islam Lundang


Dewan pejabat MAIK ini telah mula digunakan pada 16 Februari 1990. Dewan ini menjadi tempat pilihan bagi acara dan aktiviti penting yang ingin diadakan. Dewan ini terus mendapat perhatian apabila menjadi tempat pilihan bagi acara besar-besaran dan turut dimanfaatkan sepenuhnya bahagian luarannya seperti ekspo buku dan perniagaan lain.

 #gumarabicalmanna #gumarabicfood #almanna #gumarabic #getaharab #travel #checkin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan