Gum Arabic Al-Manna Di Su Homestay Kota Bharu

alt: stokis gum arabic, almanna, gum arabic, gum arabic food, gum arabic travel, gum arabic kota bharu, gum arabic kelantan, gum arabic malaysia,

Penginapan Terbaik, Murah Dan Sangat Selesa


Jika anda ingin ke Kota Bharu dan bercadang untuk bermalam di sini tanpa mengeluarkan perbelanjaan yang tinggi semata untuk menempah hotel bagi keselesaan seisi keluarga, kami cadangkan anda menginap di Su Homestay Kota Bharu


Ada Apa Dengan Su Homestay Kota Bharu?


Seperti yang kami @gumarabicfood nyatakan di atas. Su Homestay Kota Bharu sangat berbaloi bagi anda yang datang seisi keluarga semata untuk menginap dalam beberapa hari di sini. Kapasiti muatan antara 8-25 orang (bahkan boleh lebih lagi) sudah cukup untuk menggambarkan Su Homestay Kota Bharu adalah pilihan persinggahan yang baik untuk keluarga yang besar.

Kami pernah menginap 1 malam di sini dengan kapasiti 2 keluarga, terasa begitu sunyi kerana banglo ini begitu luas. Setidaknya anda dapat kumpul 3 keluarga untuk 'menghidupkan' suasana percutian anda di Su Homestay ini.


Kelengkapan Su Homestay Kota Bharu


Kelengkapan asas seperti bilik tidur, penghawa dingin, tempat memasak, parkir kereta yang luas (hadapan rumah sahaja boleh parkir 3 buah kereta), itu belum termasuk kawasan tepi rumah yang boleh memuatkan beberapa kenderaan lagi.

  • 4 bilik tidur, 3 bilik air!!! 
  • 2 ruang tamu!! 
  • Master room aircond dan kipas siling 
  • 3 bilik lain berkipas siling 
  • Tv flat screen 
  • Peti ais
  • Mesin basuh 
  • Mempunyai 2 ruang keluarga (1 ruang santai dan 1 ruang menonton tv)
Kadar harga sewa RM180 untuk 1 malam dengan deposit RM100 terlebih dahulu sudah cukup murah jika dibandingkan dengan tempat lain. Untuk maklumat lebih terperinci sila layari laman web Su Homestay Kota Bharu.


Untuk tempahan hubungi:
  1. Pak Su Yusoff : 014-8478042 (panggilan sahaja) 
  2. Mak Su Eshah : 09-7655607 
  3. En Haris : 014-5365081 (panggilan & WhatsApp)
#gumarabicalmanna #gumarabicfood #almanna #gumarabic #getaharab #travel #checkin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan