Gum Arabic Al-Manna Travel

stokis gum arabic, gum arabic travel, almanna, gum arabic, gum arabic food, gum arabic kota bharu, gum arabic kelantan, gum arabic malaysia,

Memperkenalkan Gam Arab Sudan


Gum Arabic Al-Manna Travel sebuah misi pengembaraan kesihatan yang dilaksanakan oleh pasukan @gumarabicfood dengan memperkenalkan gaya pemakanan sihat serbuk Gum Arabic al-Manna di semua tempat yang dikunjungi. 

 

Gum Arabic Travel dan Check In


Melakukan check in di lokasi yang dikunjungi dan memperkenalkan manfaat Gum Arabic al-Manna sebagai prebiotik semula jadi dan alternatif ikhtiar penawar terhadap masalah kesihatan. Serbuk Gum Arabic al-Manna yang dipakej menerusi jenama (Ameer) adalah 100 asli dan halal. Selain diimport dari negara Sudan, Gum Arabic al-Manna (Ameer) adalah gred terbaik, tanpa bahan pengawet dan menggunakan teknologi ziplock untuk memudahkan pengguna menyimpan semula dengan mudah selepas digunakan. 

Manfaat Gum Arabic Al-Manna


Gum Arabic al-Manna Insya-Allah dapat membantu masalah penyakit berikut:
  1. Darah tinggi 
  2. Obesiti 
  3. Kencing manis 
  4. Kolesterol tinggi 
  5. Batu karang 
  6. Gastrik 
  7. Gout 
  8. Sembelit 
  9. Buah pinggang 
  10. Buasir 
  11. Cirit-birit 
  12. Strok 
  13. Kanser 
  14. Prostat 
  15. Saraf 
  16. Demam 
  17. Kulit muka 
  18. Jerawat 
  19. Kurang tenaga 
  20. Antibodi 
  21. Sendi 
  22. Lemah syahwat atau mati pucuk.

Dakwaan Gum Arabic adalah Al-Manna


Di kalangan masyarakat Sudan mendakwa surah al-Baqarah ayat 57 yang menceritakan perihal 'al-Manna as-Salwa' menurut mereka al-Manna dalam ayat tersebut adalah sejenis cecair atau getah yang dihasilkan melalui pokok Akasia yang terdapat di Sudan.

Maksud ayat tersebut: “Dan Kami naungi kalian dengan awan dan Kami turunkan kepada kalian manna dan salwa. Makanlah dari makanan yang baik-baik yang telah Kami berikan kepada kalian. Dan tidaklah mereka menganiaya Kami, tetapi merekalah yang menganiaya diri mereka sendiri”

Sejauh mana kesahihannya hanya Allah yang lebih mengetahui (terdapat perbahasan yang panjang di kalangan ahli tafsir berkenaan al-Manna). Walau bagaimana pun kita harus menghormati pandangan mereka. 

Apa jua tafsiran berkait dengan al-Manna, kita perlu akui khasiat yang terdapat pada Gum Arabic atau getah dari pokok acacia senegal ini mempunyai banyak manfaat perubatan yang diperakui oleh pakar dan ahli sains. 


Bagaimana Untuk Mendapatkan Gum Arabic Al-Manna?

Anda boleh menghubungi kami melalui SMS atau WhatsApp di 014-507 5708 (Nurul Huda) untuk mendapatkan maklumat dan panduan berkenaan Serbuk Al-Manna Gum Arabic (RM30/150gram). Penghantaran produk Gum Arabic Al-Manna/ Getah Arab/ Gam Arab/ Akasia/ Acacia melalui Pos Laju Malaysia dan kami juga membuat penghantaran sendiri (COD) ke destinasi anda bagi kawasan Kota Bharu dan sekitarnya.

#gumarabicalmanna #gumarabicfood #almanna #gumarabic #getaharab #travel #checkin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan